Neat Nonsense

stories to inspire you

(Nederlands) Ko van Kessel fietstoer, Bangkok dec 2010

Met dezelfde mensen van gisteravond heb ik me opgegeven voor een fietstour door Bangkok. Het viel me wat tegen. De straten waren te nauw en/of te druk om in te fietsen, dus de helft van de tijd was ik meer aan het steppen op mijn fiets. Ik heb wel nieuwe dingen gezien in de stad, die ik zelf niet zo snel had opgezocht, maar echt indrukwekkend vond ik het niet.
Aan het einde van de dag kwam ik tot de conclusie dat dit een leuke toer is om te doen als je net aankomt in de stad en nog niet heb rondgereisd. De gids was een grappige vent.
In de avond ga uit naar The Club, de meest foute club op Khao San Road, maar wel heel grappig om te zien.

Verder Bericht

Vorige Bericht

Laat een reactie achter

Enter Captcha Here : *

Reload Image

© 2023 Neat Nonsense

Thema door Anders Norén

error: Content is protected !!
nl_NLNederlands