Neat Nonsense

stories to inspire you

(Nederlands) Terug in Halong Bay

Vroeg in de ochtend loop ik via bekende weg naar het hostel. Aangezien de vliegveld taxi mij niet voor de deur wilde afzetten, tenzij ik belachelijk veel zou bijbetalen, besloot ik die ene kilometer te lopen. Het valt mee. Mensen doen hier altijd alsof alles zo ver weg is, maar niets is minder waar. De hitte maakt het wat onaangenaam, dat is alles.
Aangezien ik nog steeds behoefte aan wat opvrolijking heb, ga ik voor een pedicure en manicure. De eerste zaak is echter zo slecht, dat ik na de pedicure alweer wegloop. De tweede is een stuk beter en ik laat mijn haren doen en hars mijn benen bij! Heerlijk om zo verzorgd te worden.
Ik kom bij in het hostel en zoek mijn vrienden op. Ik ben zo blij om ze weer te zien. Spijt bevliegt me zeker als ik hoor hoe leuk ze het hebben gehad op hun Halong Bay toer, maar ik kan mijn beslissing om richting het zuiden te gaan niet terug draaien. Dus ik geniet van het samen nietsdoen, eten en bijkletsen.

Verder Bericht

Vorige Bericht

Laat een reactie achter

Enter Captcha Here : *

Reload Image

© 2023 Neat Nonsense

Thema door Anders Norén

error: Content is protected !!
nl_NLNederlands