Neat Nonsense

stories to inspire you

(Nederlands) Van Hanoi naar Australie dec 2010

Mijn laatste dag. Ik weet van gekkigheid niet wat ik kan doen. Ik wil gewoon weg.
Vroeg in de ochtend heb ik afscheid genomen van mijn vrienden en bleef vermoeid en chagrijnig achter. Ik doe het noodzakelijke als eten en een middagdutje en neem dan een taxi naar de pendelbus.

Het blijkt dat ik iets te krap de tijd ingecalculeerd heb, want de pendelbus vertrekt pas over n 45min en dan moet ik toch echt al op het vliegveld zijn. Uiteindelijk regel ik een goede prijs met een taxi chauffeur, op zich wonderbaarlijk en haal op tijd mijn vlucht.

Het was nog even stressen omdat het kreng achter de balie me liet bijbetalen voor mijn trolley! Ik heb het uiteindelijk gelaten voor wat het was en voelde me zo gelukkig in het vliegtuig richting Darwin, Australia. Ozzie land ik kom eraan!

Next Post

Previous Post

Leave a Reply

Enter Captcha Here : *

Reload Image

© 2023 Neat Nonsense

Theme by Anders Norén

error: Content is protected !!
en_CAEnglish (Canada)